سریال نفوذی

۱۳۹۹/۵/۱۶

سریال ترکی نفوذی
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

نام سریال: نفوذی (İçerde)
نویسندگان: ارتان کورتالان و توپراک کارا اوئلو
کارگردان: اولوچ بایراکتار
تهیه کننده: کرم چاتای
تعداد فصل ها: 1 فصل
تعداد قسمت ها: 28 قسمت
زمان هر قسمت: 140 دقیقه


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

سریال نفوذی یک سریال در ژانر درام و اکشن محصول سال 2016 کشور ترکیه می باشد. این سریال اولین بار در تاریخ 19 سپتامبر 2016 در شبکه "شو تی وی" ترکیه پخش شده است و پخش آن تا ماه می 2017 ادامه خواهد داشت.

چتین تکیندور - جلال در سریال نفوذی
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

خلاصه داستان سریال نفوذی
وقتی برادر سارپ (چائاتای اولوسوی)، امید (آراس بولوت اینملی) ناپدید می شود و همه فکر می کنند که او مرده است مادرش افسرده می شود و به خاطرات عزیز از دست رفته اش چنگ می زند. سارپ خودش را مقصر گم کردن برادرش می داند و همیشه خودش را برای این موضوع سرزنش می کند. او همیشه میخواسته تا یک افسر پلیس شود تا شاید با این کار بتواند روح خود را آرام کند.
او با اشتیاق فراوان به آکادمی پلیس می پیوندد ولی در روز فارغ التحصیلی از آکادمی پلیس، سارپ بر روی یوسف، مسئول دایره ضد قاچاق و جرایم سازمان یافته اسلحه می کشد. او فورا دستگیر شده و از آکادمی اخراج می شود و به زندان می افتد، جایی که او وارد بُعدی جدید از زندگی اش می شود که هیچوقت آن را نمی شناخته است. در این دنیای جدید و تاریک، بزرگترین دشمن سارپ، مرت خواهد بود.
سارپ پس از آزادی از زندان برخلاف میل مادرش به جلال (چتین تکیندور) که یک گانگستر است می پیوندد و شروع به کار کردن برای او می کند. اگرچه معلوم می شود که سارپ به عنوان مامور مخفی پلیس وارد گروه جلال شده و برای مافوقش یوسف جاسوسی می کند. در عین حال مرت که در آکادمی پلیس همکلاس سارپ هم بوده است پس از فارغ التحصیلی برای مافوقش یوسف شروع به کار می کند. مرت در خیابان ها بدون هیچ خانوداه ای بزرگ شده و جلال به او پناه داده و از وی مراقبت کرده است. جلال از مرت خواسته تا به عنوان یک جاسوس دو جانبه عمل کند و وارد نیروی پلیس شود تا برای او جاسوسی کند و به او اطلاعات دهد. بالاخره هم مرت و هم سارپ از وجود یک فرد نفوذی در گروه خود مطلع شده و هر دوی آنها برای یافتن آن فرد بدون مشخص شدن هویت خودشان تلاش می کنند.  
در عین حال همینطور که سارپ درگیر دنیای جلال می شود متوجه احساسات عمیقش در مورد دختر تحت حمایت جلال، ملک (بنسو سورال) می شود. ملک دختری است که در زمان کودکی در خیابان گدایی می کرده و توسط جلال از خیابان ها نجات یافته و توسط او بزرگ شده است.

سارپ و مرت در سریال نفوذی
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

بازیگران
چائاتای اولوسوی در نقش سارپ ییلماز
آراس بولوت اینملی در نقش مرت کارادا / امید ییلماز
چتین تکیندور در نقش جلال دومان
مصطفی اوئورلو در نقش یوسف کایا
نیهال کولداش در نقش فسون ییلماز
بنسو سورال در نقش ملک ییلدیز
داملا جولبای در نقش ایلم
ییلدیرای شاهینلر در نقش اسد
رضا کوجا اوغلو در نقش داوود
گوزده کانسو در نقش یشیم دومان
مهمت ییلماز آک در نقش یاشار
نبیل سایین در نقش جاشکین
مصطفی ییلدیران در نقش مستان
سِییتهان (سعید خان) اوزدمیر در نقش مینیک


برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

جلال و مرت در سریال نفوذی
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

..